De Customer Experience verbeteren is uw garantie op succes

Het belangrijkste in marketing is customer experience. Klanten verwachten een vlotte manier van werken zonder overbodige info of vragen en dit via de meeste evidente technologie.

Didier Stickens

En dan stoot een bedrijf vaak op zijn digitale limieten. Als klant of prospect hebben we het allemaal al eens meegemaakt:

  • Je krijgt een pdf om af te printen en in te vullen.
  • Je moet je naam invullen in een formulier van een bedrijf waar je al jaren klant bent.
  • Je moet je gegevens invullen en later merk je dat die niet gebruikt worden.
  • Lange wachttijden zonder nieuws bij aanvragen.
  • Je vraagt je af of je aanvraag wel bij de juiste persoon terechtgekomen is.

De oorzaak ligt vaak bij bedrijfssystemen die niet op elkaar zijn afgestemd. Ergens in de flow loopt er iets mis waardoor informatie niet wordt gebruikt in je customer journey.

Coteng schrijft software op maat. We bekijken alle goedwerkende en bestaande technologie en integreren die in onze software. Zo bouwen we vaak de missing link die u nodig heeft om uw bedrijf of departement te automatiseren.

Projecten starten bij ons al vanaf 30K, maar voordat we een concreet voorstel voor u maken, bespreken we eerst wat u zult uitsparen. Wanneer de ROI niet positief is, maken we ook geen offerte.

Heeft u een idee hoe u de customer journey of experience zou kunnen verbeteren? Contacteer ons op info@coteng.com of +32 3 326 43 13

Blijf op de hoogte

Ontvang nieuwe content direct in je mailbox.